We love bytes — we do bricks.

Quince is een dynamisch, creatief Digitaal Retail Bureau dat draait om Real People die hun passies omzetten in Real Action. Het bedrijf is in 1996 opgericht en is geworteld in retailcampagnes. In de afgelopen 21 jaar heeft Quince zich ontwikkeld tot een bureau met drie pijlers: Activatie, Content en Technologie. We werken vanuit Amsterdam en Budapest, met meer dan 80 collega’s uit verschillende landen. Samen met onze klanten creëren we verrassende oplossingen voor internationale merken.

We denken vanuit business development en doen aan concept development. Onze mentaliteit? Hands on! We are like builders. Wij bouwen aan strategiën, concepten, en activaties voor mensen en merken. Ons werk is onze playground. Waar ons team van professionals met plezier speelt om te winnen. Quincers zijn leergierige types, die altijd om zich heen kijken, goed luisteren en net zolang spelen tot ze de perfecte bouwstenen vinden om eigenzinnige concepten mee te construeren. Concepten die écht werken in de fysieke wereld, bij echte mensen.

1996
opgericht
90
mensen in dienst

Bij alles wat we maken, gaat het erom echte verbindingen met mensen te maken. Dat is onze passie. Alle verhalen die we brengen; ook als ze digitaal, virtueel of augmented tot leven komen, moet je kunnen voelen.

More is the new less

Dat minder meer zou zijn, is het nieuws van gisteren. More is the new less! Meer verscheidenheid in doelgroepen en dus meer dialoog dan ooit. En daarmee ook het aantal kanalen en contact momenten. Moeiteloos schakelt men tussen kanalen. Sterker nog: schakelen hoeft niet meer. Alles kan en moet tegelijk open staan. Om zo naadloos aan te sluiten op ieders behoefte. On- en offline.

“Quince brengt een aaneenschakeling van briljante quick wins”

Jim Stolze - Founder TEDx Amsterdam

De customer en de verschillende journeys centraal, van de purchase-, tot experience- en loyalty loop. Zodat men ongeacht het kanaal, de beoogde merk en product ervaring rijker is. Waarbij alle ervaringen een kloppend verhaal vormen, met een happy ending. Voor merk en klant. Quince houdt van mensen, kijkt en luistert goed naar wat ze beweegt en faciliteert daarmee hun reis succesvol langs verschillende kanalen.

Een greep uit onze klanten

Connecting the dots

Onze projecten uit het verleden zien we als the dots that we connect. Met elk nieuw verbonden punt tekent zich een nieuwe toekomst af.

We wrijven onze ogen schoon om met frisse blik nieuw werk te maken. We bouwen op onze ervaring, maar starten altijd weer op schoon terrein. Real staat voor veel meer dan alleen ‘de echte fysieke wereld’. Het staat ook voor onze filosofie en aanpak: geen stereotiepe nonsense verkopen, maar met menselijke blik kijken naar wat écht werkt. Real is ook ‘realistisch zijn’ in verwachtingen, haalbare output, betrouwbare relaties. We zoeken menselijke oplossingen in onze complexe wereld.

“We zijn zo goed als ons volgende project”

Guido Porten - Creative Chief Quince