Albert Heijn, Fietsenwinkel.nl & Findio

E-Bike Actie

Vanwege de toenemende populariteit van vooral de E-bike, heeft Quince een unieke E-bike actie ontwikkeld die iedereen de mogelijkheid biedt een topkwaliteit E-bike in één keer of in termijnen te kopen. Hiermee werd een E-bike voor iedereen bereikbaar en betaalbaar. Quince ontwikkelde niet alleen de actie, maar initieerde ook de samenwerking tussen de partners Fietsenwinkel.nl, Albert Heijn en Findio voor lenen.

De met succes uitgerolde E-bike campagne had een online een looptijd van twee weken, en was fysiek één week prominent aanwezig in 35 AH XL-winkels met een uitgebreide display, bemand met medewerkers van Fietsenwinkel.nl.

Initiator Quince was verantwoordelijk voor de gehele E-bike campagne die veel media exposure genereerde en creëerde onder meer het concept, de look & feel, de winkel-display, flyers, posters en meer digitaal- en instore materiaal.

AH-klanten konden, net als de rest van Nederland, absoluut niet om deze topactie heen.