Concept & Strategie

Niet elke uitdaging die wij aangaan is een complete 360 campagne. De mate waarin wij op strategisch niveau met u meedenken, verschilt per project. Tóch heeft al onze communicatie iets met elkaar gemeen: het spreekt uw (beeld)taal, past bij de fundering van uw bedrijf en versterkt uw merk.

Een rationale conceptgedachte gaat vooraf aan elke grote campagne. Zo ook bij Experience Zone, een nieuwe spelzone gericht op Millennials.

De opzet van de campagne was om Holland Casino vast te leggen als afzender, distributeur en facilitator van ‘the joy of playing’.

Daarom staan in de uitingen en communicatie “spel”  “spelen” en “speelsheid” centraal.

Maar ook bij partner-events is de merkbeleving cruciaal. Neem bijvoorbeeld het succesvolle sales-incentive, Goodyear Xcellerate.

Het speelse doch competitieve evenement sloot door het race-thema perfect aan bij het bandenmerk.

We hanteren altijd de juiste beeldtaal. Zie bijvoorbeeld de opening van Holland Casino’s vestiging in Amsterdam West, geheel in de stijl van The Great Gatsby.

 Naast de communicatie, kwam het thema voornamelijk naar voren in het entertainment.

Door het hanteren van de strakke beeldtaal van uw brandbook, blijft uw merk waar dan ook herkenbaar. Ook bij een sterk gelokaliseerde campagne, zoals hier in Enschede.