Holland Casino bestaat 40 jaar, tijd voor feest. Een activatie met maar liefst 45 te winnen Fiat 500’s. Met een concept waarbij alle feestelijke activiteiten goed tot hun recht komen, worden de gasten van Holland Casino aangenaam geprikkeld om hun kansen te pakken.

Objective

Vertaal het feestelijke campagnethema door naar een herkenbare instore activatie, die zowel duidelijk is voor de geïnformeerde gast als voor de gast die de campagne niet kent. Maak duidelijk welke kleur Fiat 500 waar en wanneer te winnen is, zowel in de Holland Casino vestigingen als online.

“Really the most jollifying car ever made”

Top Gear

Approach

Holland Casino bestaat 40 jaar. Een geweldige gelegenheid voor een jaar vol feestelijkheden, waarbij het casino aftrapt met vijf weken actie. In deze vijf weken waren er 45 Fiat 500’s te winnen: ‘The most jollifying car ever made’ (Top Gear).

Vijf Fiat 500’s, in vijf verschillende kleuren, kon men winnen via een speciaal Feestfiche met unieke code. Dit fiche werd landelijk onder het grote publiek verspreid via een h-a-h flyer. Met het fiche kreeg je gratis entree in Holland Casino, en met het invullen van de unieke code en NAW-gegevens op een interactief display, maakte je kans op een van die vijf Fiat 500’s. Nog eens 40 witte Fiat 500’s waren te winnen via de Mystery Jackpot op de speelautomaten.

Vanuit een centraal thema en met een herkenbaar design language zijn zowel het artwork als de nodige instore communicatiemiddelen ontwikkeld. Uitgangspunt daarbij was dat de communicatie relevant is voor alle gasten, ook voor mensen die geen thema-uitingen hebben gezien.

De campagne is landelijk uitgerold binnen de 13 vestigingen van Holland Casino en daarbuiten, met een diversiteit aan middelen, zoals 1/1 advertentie, h-a-h flyer, landingspage, instore-poster, narrowcasting, (digital) displays.

5
Weken feest
40
Witte Fiat 500's
5
Gekleurde Fiat 500's
Result

Gedurende de actieperiode is een significante stijging van bezoekers te zien. Het overgrote deel van deze bezoekers heeft meegedaan met één of meerdere win-acties. Tevens heeft de activatie met 45 Fiat 500’s de nodige persaandacht gegenereerd.

Contact

Meer weten? Neem contact op.

James Guy

james@quince.nl

+31 (0)6 29 49 72 83