Samsung

Food Showcase met Ron Blaauw

Een koelkast van de Samsung Food Showcase-lijn maakt indelen en dagelijks gebruik makkelijker dan ooit. Vanuit het merk Samsung ontstond een smakelijke incentive op topniveau met een hoofdrol voor Ron Blaauw.

Objective

Breng de Samsung Food Showcase onder de aandacht van fijnproevend Nederland. Genereer zichtbaarheid en open het gesprek met geïnteresseerden. Demonstreer de praktische en emotionele voordelen van de Samsung Food Showcase.

Approach

De premium-uitstraling van de Samsung Food Showcase past uitstekend bij een sterren-chef als Ron Blaauw. Een kijkje in de keuken bij de gepassioneerde chef-kok was een uitgelezen kans om het gemak en het intelligente ontwerp van de Samsung Food Showcase te demonstreren. Bovendien is dit meteen de ingang voor communicatie: een diner voor vier bij Ron Blaauw cadeau bij aanschaf van een Samsung Food Showcase. Om de campagne aan te jagen, werd er een eenmalige kitchen table geopend bij Ron Blaauw in een pop-up restaurant. Een exclusieve ervaring op topniveau, met alle kansen voor storytelling op basis van benefits.

Vanuit het concept werden zowel de communicatie als het pop-up event gerealiseerd. Daarbij lag het accent op POS-materiaal en social media.

Result

De campagne is, zowel in verkoopcijfers als in aandacht voor de Samsung Food Showcase, succesvol geweest. Het pop-up restaurant kreeg aandacht in diverse toonaangevende media. Ook op social media heeft de campagne goed gewerkt, het werd veelvuldig besproken en gedeeld.

Contact

Meer weten? Neem contact op.

Floris Diemel

floris@quince.nl

+31 (0)6 83 60 07 29