Quince

Specials

Bij het uitvoeren van een campagne, zit de duivel in de details. Accessoires, containers, interactieve eye-catchers, decoratiezuilen, props, exclusieve uitnodigingen, voetstukken, vitrines, en welkomstbordjes. Specials zet de puntjes op de i.

In deze serie met het thema “van render naar resultaat”, krijg je een indruk van Specials. Geen gelikte 4k foto’s, maar echte, rauwe beelden van achter de schermen.

Deze interactieve, duurzame, premium PoS is gemaakt voor de winkelvloer. De hoek zorgt ervoor dat het scherm direct in het oog springt. Zowel de content op het scherm als de print kunnen op elk moment vervangen worden.

Wil je begeerlijkheid uitstralen? Zet dan iets in een stolp op een sokkel. Ook hier zijn duurzaamheid en herbruikbaarheid belangrijke pijlers voor het design.

Let there be light! Het uitgesneden silhouette in de lichtgevende eyecatcher zorgt voor extra dieptegevoel.

Voor de Spotify On Tour-campagne maakten we functionele mega-versies van Samsung’s Multiroom speakers.

Omdat de speakers constant onderweg waren – 12 steden in 6 maanden – zijn ze extra stevig ontworpen.

De eerste ervaring die een bezoeker van een evenement heeft, is de uitnodiging. Bij een exclusieve opening hoort dan ook een dito ontwerp. Daarom is gekozen voor meerdere vouwen, hoogwaardige materialen en inkt. De suede inleg maakt het geheel af.

Ook een trendy, interactieve displaykast behoort bij Quince tot de mogelijkheden.

En zeker als er te vieren valt, we’ve got you covered.

Kortom, wil je iets bijzonders laten maken? Vraag het team Specials. Wij hebben gouden handen