Goudzoekers opgelet: December Gold Rush gaat van start!

De door Quince ontwikkelde eindejaarscampagne trapt af met een eigen tv-commercial

Holland Casino pakt uit in december: wie speelt maakt kans op kilo’s goud. Goud winnen spreekt tot de verbeelding. Het straalt rijkdom en mogelijkheden uit. Om dit gevoel te vangen in een activerend thema ontwikkelde Quince de December Gold Rush-campagne, waarmee de goudkoorts in alle twaalf Holland Casino-vestigingen voor alle gasten voelbaar is.

Goudkoorts

De campagne begint met een commercial, ontwikkeld door Quince, waarbij goudzoekers bivakkeren voor de ingang van Holland Casino. Zodra de deuren openen rushen ze naar binnen. Dit spreekt de (potentiële) spelers aan op hun avontuurlijke en competitieve kant. De goudzoekers nemen je mee in hun goudkoorts en drive om te winnen. Niets houdt hen tegen. Ze barsten door abri’s en rennen door digital billboards, in de hoop om goud te bemachtigen.

Outdoor, instore en online

De commercial is vanaf 1 december op RTL 4 te zien. Vanaf maandag komen daar o.a. abri’s, radio, digital screens, trams en online video’s bij. Ook instore wordt er vanaf 1 december flink uitgepakt met displays, schatkaarten en veel meer. Quince ontwierp en verzorgde zowel de tv-commercial, online video’s en de outdoor- als de instore communicatie.

 

Knallende aftrap van de campagne

Zowel Adformatie als MarketingTribune hebben aandacht aan de campagne besteed op de eerste dag. Bekijk zelf de commercial van Holland Casino en Quince onder, of kijk begin december rond 21 uur naar RTL 4!

Contact

Meer weten? Neem contact op.

Dennis Lanson

dennis@quince.nl

+31 (0)6 51 29 11 03