Quince lanceert Formule 1 smart cover voor Samsung S9 en S9+

Smartcover maakt slim gebruik van een NFC-chip

Quince heeft in samenwerking met Samsung, Vodafone en Red Bull een unieke smart cover ontwikkeld voor de Samsung Galaxy S9 en S9+. Het gaat om de ‘Red Bull Ring -smart cover’, die de populaire smartphones van Samsung omtovert tot een ware Formule 1-ervaring. Quince creëerde niet alleen de vernieuwde User Interface, maar ook de marcom-assets voor de TV- en onlinecampagne. De smart cover zit inbegrepen bij aanschaf van een Samsung Galaxy S9 of S9+ Black limited edition. Deze zijn exclusief verkrijgbaar bij Vodafone tot en met 27 mei 2018.

De smart cover maakt slim gebruik van een NFC-chip, die de telefoon herkent zodra je het accessoire op het toestel klikt en vervolgens de interface volledig aanpast naar een speciaal ontworpen Red Bull Ring thema. Ook krijg je direct toegang tot interessante Formule 1-content. Denk bijvoorbeeld aan speciale en roulerende Red Bull Ring wallpapers, ringtones en leuke weetjes, maar ook aan exclusieve racebeelden en informatie rondom elke Grand Prix.

“Met de Red Bull Ring smart cover laten wij consumenten Formule 1 op een compleet nieuwe manier ervaren. Met unieke en exclusieve content willen wij onze kieskeurige klanten opnieuw verrassen”, zegt Marius Klijzing, Senior Product Manager Mobile van Samsung Nederland. Frans Hulsof, interim CEO bij Quince is ook zeer enthousiast over de lancering van het gelimiteerde toestel: “Wij zijn ontzettend trots op deze unieke campagne, en willen alle betrokken partners bedanken voor de hechte samenwerking.”

De Red Bull Ring smart cover is nu verkrijgbaar bij aanschaf van Samsung Galaxy S9 of S9+ Black limited edition. De actie loopt tot 27 mei 2018.

De smartcover is door emerce opgepakt.

Quince lanceert Formule 1 smart cover voor Samsung S9 en S9+