Goudzoekers opgelet: December Gold Rush gaat van start!

De door Quince ontwikkelde eindejaarscampagne trapt af met een eigen tv-commercial

Holland Casino pakt uit in december: wie speelt maakt kans op kilo’s goud. Quince ontwikkelde voor Holland Casino de December Gold Rush-campagne, waarmee de goudkoorts in alle twaalf Holland Casino-vestigingen voor alle gasten voelbaar is.

Share je racetijd op Ziggo eBattle

In beeld als een echte coureur: Ziggo en Quince maken het mogelijk met de Ziggo eBattle F1

In beeld als een echte coureur. Ziggo en Quince hebben het mogelijk gemaakt met de Ziggo eBattle F1. Tijdens de eBattle van Ziggo Sport en Formule 1, zetten diverse deelnemers een knallende rondetijd neer. De winnaar zal het in de finale opnemen tegen Robert Doornbos.

De krachtigste 4K racedisplay op de markt

Quince lanceert speciale raceseat als eyecatcher voor evenementen

Met de XBOX ONE X en Samsung QLED TV - “an unbeatable combination” - is de 4K racedisplay van Quince Gear een gegarandeerd succes op jouw beurs of evenement.

Succesvol AR/VR-evenement bij Quince krijgt vervolg!

Na RM Next organiseert Quince nu ook het NIMA Qualified Lecturers-event

Het NIMA heeft in samenwerking met Quince afgelopen juli het RM Next-event georganiseerd, waarbij geregistreerde Register Marketeers zelf VR en AR konden beleven. Door het grote succes heeft het NIMA besloten om ook het Qualified Lecturers-event met Quince te hosten.

Gamification werkt als een magneet

Een trend die merken in toenemende mate ontdekken als marketinginstrument

Quincer Dennis Lanson werd benaderd door MarketingTribune over gamification; een trend die merken in toenemende mate ontdekken als marketinginstrument.

De shopper van nu: online en offline versmelten

Shopper Marketing Live!-event brengt alle trends in kaart

In september vond het Shopper Marketing Live!-event plaats, met lezingen over alle nieuwe trends binnen de branche. Quince schoof uiteraard aan, en herkende veel innovaties op retailgebied vanuit onze eigen projecten.

Virtual Reality als handige tool voor bedrijf en personeel

Nooit meer saaie bedrijfspresentaties of gestrest personeel!

Virtual Reality (VR) is hip & trendy. Toch heeft het overgrote deel van Nederland nooit zo’n bril op gehad. En dat terwijl de mogelijkheden veel verder gaan dan alleen games spelen!

Quince VR-oplossingen op Event 17

Quince’s innovaties twee dagen lang in de spotlights

Event 17 is een groot evenement voor de communicatie- en evenementenwereld op 12 en 13 april. Quince is dit jaar aanwezig met een eigen stand, om alle nieuwe ontwikkelingen op VR en AR-gebied te tonen.

Zero issues

Een dagje met Development naar Walibi’s NeuroGen-attractie

Walibi’s NeuroGen-attractie is sinds de opening op 13 april een groot succesnummer gebleken. Vandaag (drie weken na de opening) zijn we op pad met de heren van development om de laatste updates door te voeren en alles nog een keer grondig te testen.