Quincers winnen eerste prijs voor campagneconcept Maltesers

Onze creatieve Quincers beleven ook heel veel plezier buiten de werktijd om met het bedenken van concepten. Collega’s van verschillende divisies (Printed Content en Interactive Content) inspireren elkaar door het weekend creatief in te vullen met hun vaardigheden. Deze week hebben Léa en Veronique een reclame-competitie gewonnen, met een concept dat ze in hun vrije tijd hadden opgezet.

Léa en Veronique, twee kersverse aanwinsten voor het Quince-team, besloten elkaar op een creatieve manier beter te leren kennen. Op een zaterdagmiddag kwamen ze op het idee om onder het genot van een wijntje een concept uit te werken voor een briefing voor Maltesers (Canada).

De briefing vroeg naar een concept wat met veel plezier gemaakt is, iets wat voor Quincers in hun genen zit. Hier is een hilarisch social media campagne-idee uitgerold. Deze week kregen ze een mail dat hun concept gewonnen heeft. Uiteraard zijn wij als Quince supertrots dat deze creatieve talenten zo’n gave prijs gewonnen hebben!

Als het idee openbaar gemaakt kan worden zijn wij de eerste die het zullen posten, dus stay tuned!