Samsung Galaxy S9 release met Radio 538 en KPN

Quince creëert een speciale Slo Mo Radio-campagne met app en display in KPN-winkels

De Galaxy S9 smartphone is nog maar net beschikbaar voor pre-order, maar dankzij Samsung, Quince, Radio 538 en KPN kan hij nu al gewonnen worden. Om de release nog meer hype te geven werd een ludieke campagne bedacht, genaamd Slo Mo Radio. Deelnemers krijgen een geluidsfragment in slow motion te horen, en moeten raden welk nummer het is. Winnaars maken kans op een gloednieuwe Galaxy S9!

In samenwerking met alle partijen ontwikkelde Quince in recordtijd een speciale app met de Slo Mo Radio-platen, de prijsvraag, en een toepasselijke display die in elk van de 36 KPN-winkels geplaatst is. Bovendien was Samsung dusdanig enthousiast over het resultaat dat wij een doos vol heerlijke muffins in ontvangst mochten nemen. Waarvoor hartelijk dank namens het Quince-team!

Contact

Meer weten? Neem contact op.

Dennis Lanson

dennis@quince.nl

+31 (0)6 51 29 11 03